PlayStation 4 Zpětná kompatibilita: Můžete hrát hry PS1, PS2 a PS3 na PlayStation 4. Sony PlayStation 2 Slim

PlayStation 4 Zpětná kompatibilita: Můžete hrát hry PS1, PS2 a PS3 na PlayStation 4?

Jennifer Allen píše o technologii od roku 2010. Její práce se objevila v Mashable, Techradar a mnoho dalších publikací.

Michael Heine je spisovatel, editor a síťový inženýr s certifikací CompTIA s 25letými zkušenostmi s prací v televizi, obraně, ISP, telekomunikacích a vzdělávacím průmyslu.

playstation, zpětná, kompatibilita, můžete, hrát, sony

Co vědět

  • Zakupte si navíc nebo luxusní PlayStation Plus členství v přístupu ke katalogům hry a klasice a hraní starších her.
  • Z obchodu PlayStation si můžete stáhnout klasické a remasterované hry PS2 a PS3.
  • Žádná možnost nemá úplný katalog PS1, PS2 nebo PS3, takže neexistuje žádná záruka, že je k dispozici vaše oblíbená hra.

Tento článek vysvětluje, jak hrát hry PS1, PS2 a PS3 na PlayStation 4 stažením nebo streamováním na PlayStation Plus nebo nákupem klasických a remasterovaných her z obchodu PlayStation.

Jak používat PlayStation Plus k hraní her PS2 a PS3 prostřednictvím PlayStation 4

Disková jednotka a hardware PlayStation 4 neumí číst disky PS2 nebo PS3, takže nejjednodušší způsob, jak získat přístup k vašim oblíbeným starým hrám, je použít PlayStation plus extra nebo luxusní členství. Extra úroveň poskytuje přístup k katalogu her, který zahrnuje některé tituly PlayStation 4. Dražší úroveň luxusní úrovně zahrnuje také katalog klasiky, který má starší tituly.

Jak stáhnout hry PS1, PS2 nebo PS3 na PlayStation 4

Některé hry PS1, PS2 a PS3 jsou k dispozici pro nákup v obchodě PlayStation, což vám umožní hrát na vašem PlayStation 4. Ve službě je k dispozici jen málo z nich, ale stojí za to zkontrolovat. Zde je návod, jak je stáhnout.

Mezi hlavní hry zde patří klasické hry Grand Theft Auto, jako je Grand Theft Auto: Vice City a Grand Theft Auto: San Andreas, stejně jako Parappa The Rapper 2 a Red Dead Revolver. Existují také remasterované verze původních her PlayStation 1, jako je Final Fantasy VII, a Final Fantasy VIII.

  • Na své PlayStation 4 vyberte ikonu úložiště PlayStation a stiskněte tlačítko X na vašem ovladači.

Přejděte na vyhledávání a klikněte na x.

Klepnutím na přímou procházejte seznam výsledků.

Klepnutím na Přidat do košíku zakoupit hru.

Co je PlayStation 4 Zpětná kompatibilita?

Zpětná kompatibilita odkazuje na schopnost nové technologie, aby mohla stále používat starší software. V případě PlayStation 4 je to schopnost hrát v systému PS1, PS2 nebo PS3, takže nemusíte vykopávat své staré herní konzole, abyste mohli hrát staré oblíbené.

V minulosti byl PS2 zpětně kompatibilní s původní PlayStation 1, zatímco jedna spuštěná verze PlayStation 3 by vám umožnila hrát hry PlayStation 2. Odpověď na kompatibilitu PlayStation 4 je o něco komplikovanější než toto.

Remastered hry jsou alternativou pro uživatele PlayStation 4

V remasterované formě bylo vydáno mnoho klasických her. Ty obvykle přidávají další funkce nebo vylepšenou grafiku, takže nejsou stejné jako původní hra, ale často jsou lepší.

Na PlayStation 4 můžete hrát klasiku jako Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Parappa The Rapper v remasterovaných formách dostupných v obchodě PlayStation.

Můžete si také koupit remasterované sbírky, jako je Spyro Reignited Trilogy, a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Hry, jako jsou tyto dva, jsou k dispozici ve fyzické podobě, takže pokud dáváte přednost používání disků, můžete tak učinit a vložit je do konzole PlayStation 4 jako pravidelná hra PlayStation 4. Vzhledem k tomu, že pravidelně vycházejí nové remasterované hry, stojí za to prozkoumat, zda je váš starý favorit k dispozici tímto způsobem.

PS5 Pro a Slim: Všechno, co jsme slyšeli o budoucích upgradech konzoly společnosti Sony

Je hardware v polovině života pro PlayStation 5 na kartách?

Kdy bude PS5 získat aktualizaci hardwaru? No, trvalo to tři roky, než získala novou verzi PlayStation 4, ale jak uslyšíte, trochu jiná verze PlayStation 5 nemusí být tak zpožděná, aby se připojila k nejnovější generaci konzoly. Víme víme, že společnost Sony bude zahájit projekt Q, herní kapesní počítač závislý na PS5 později v roce 2023. To znamená, že PS5 Pro nebo Slim bude pravděpodobně s námi v roce 2024 nebo 2025.

Po spuštění PlayStation 4 v listopadu 2013 se v září 2016 objevily PlayStation 4 Slim a Higher-End PlayStation 4 Pro. Totéž platilo o PlayStation 3, která zaznamenala další tříletou propast mezi jeho spuštěním v roce 2006 a Slim Version v roce 2009. Pokud Sony sleduje stejný časový rozvrh, mohli bychom na konci roku 2023 vidět PS5 Slim a/nebo PS5 Pro. A být dokončen, 2004 PS2 Slim následoval 2000 PlayStation 2 a 2000 PSONE následoval původní PlayStation 1994/5.

Tenký model mohl vidět menší, levnější a chladnější běžeckou PlayStation 5 založený na nejnovější technologii výroby čipů, zatímco na obzoru může být také posílená pro verze, která je schopná vyšších rozlišení a rámcové frekvence, také může být také na obzoru.

Další hlášení Dan Grabham

Je PS5 štíhlá ve skutečnosti stejná konzole s odnímatelnou diskovou jednotkou?

Nedávné zvěsti z TheLeak naznačovaly, že přepracovaný PS5 je na cestě. ale ve skutečnosti se to nemusí nazývat PS5 Slim. Cílem však bude stále zmenšit velikost a hmotnost. Shrinkní smršťování (menší, efektivnější verze stávajícího CPU) by mohla pomoci snížit spotřebu energie. Vylepšený podvozek by měl být také schopen stát svisle bez nutnosti stánku.

Hraní zasvěcených her naznačuje, že Slim PS5 bude ve skutečnosti verzí původního PS5 s odnímatelnou diskovou jednotkou, což znamená, že původní verze konzoly by byla vyřazena. Navrhuje se, že by to skutečně mohlo přijít na konci roku 2023 a je to velmi silná možnost v naší knize. To by nebyla náhrada za PS5 Pro, což se zdá, že přichází později.

Co by se mohlo lišit v nové verzi PS5?

I když je těžké získat jakékoli informace o neohlášené technologii, která je jakýmkoli způsobem přesná, existuje mnoho pověstí, že Sony má v dílech různé kousky hardwaru (a nyní víme, že projekt Q, stejně jako některé sluchátka PlayStation, přicházejí). Jeden, publikoval francouzský web Phonandroid, cituje anonymní zdroj, který PS5 Pro bude přicházet s chlazením kapalin a možná novou AMD APU, aby poskytl výkon výkonnosti. Zdroj však tvrdil, že přijde za pár týdnů, a to bylo na konci ledna, takže to je mrtvá kachna.

Pokud jde o PlayStation 6, možná už budeme mít inkoust o tom, kdo bude manipulovat s jeho designem. Nejnovější šepoty poukazují na dlouhodobé popravčí popravte Mark Cerny na čele PlayStation Development, což přirozeně zahrnuje vytvoření PS6. Cerny má určitě nějaké zkušenosti, pokud jde o brainstormingové herní stanice. byl vedoucím návrhářem PlayStation 4 a PS5. Pokud jde o datum spuštění PS6? Díváme se na 2027 nebo 2028 Věříme.

Každopádně zpět na konzolu PlayStation 5, která již zaznamenala několik změn. Aktualizace firmwaru doručila možnost výstupu videa s proměnnou obnovovací rychlostí, zatímco na úrovni hardwaru, srpnové spuštění modelu CFI-1222 oholilo 300G mimo verzi s Blu-ray Drive. Očekávali bychom, že štíhlý model sníží hmotnost o ještě více.

Interní čipová sada PS5 je považována za poměrně velký. Zemření z původních 7nm procesorů na novou 3nm výrobní technologii nabízenou TMSC, společnost, která skutečně vyrábí čipy navržené AMD, by mohla ušetřit hodně místa. Protože čipy by běžely chladněji, mohly by použít menší chladič, zase nechat Sony zmenšit konzoli. Prsty zkřížené jakýkoli takový tah by také snížil hluk.

Předchozí generace PlayStation zaznamenaly dramatické fyzické změny mezi původními a štíhlými verzemi. PlayStation 4 zůstal docela věrný konzoli, na které byla založena, takže je to hodit, zda Sony bude udržovat věci podobné, nebo jít úplně pro jiný design.

PS5 Pro: Co chceme?

Jak jsme viděli z PlayStation 4 Pro, upgrade v polovině života je o provozování stejných her, ale vylepšování je, nabízí vyšší rozlišení a rychlejší snímkové frekvence.

Zatímco je nyní k dispozici 8k televizory, naprostá zpracovatelská síla potřebná k posunutí toho, že mnoho zpracovaných, osvětlených a texturovaných pixelů to pravděpodobně vylučuje pro alespoň další generaci konzoly. S ohledem na to se pro verze PS5 s větší pravděpodobností soustředí na to, aby se 4K opravdu správně napravil. To znamená hry, které běží v tomto usnesení, aniž by to dynamicky upustily, když se scéna komplikuje, a snímkovou rychlostí 60 snímků s rock 60fps.

Současný osmijádrový procesor PS5 je založen na architektuře Zen 2 AMD od roku 2019. Přesun na současný Zen 4 mohl vidět větší schopnost zpracování a zvýšenou energetickou účinnost, zatímco si zachoval zpětnou kompatibilitu. i když hry mohou potřebovat záplaty, aby plně podpořily nové čipy. Mohlo by to také nutit vývojáře, aby znovu uvedli základní architekturu PS5. Zvýšení rychlosti hodin, jako je ten, který je vidět mezi PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro, je pravděpodobnější.

Totéž platí pro grafickou jednotku, která od roku 2020 používá RDNA 2 AMD. Zvýšení počtu výpočetních jednotek a zvýšení rychlosti hodin by mohlo mít dramatický účinek na jeho schopnost tlačit polygony a vykreslit vizuální efekty.

The Playstation 2 brings back so many memories

Zvýšení 16 GB sdílené paměti konzoly by jí umožnilo ukládat více informací, aniž by musel obtěžovat SSD, což, i když rychle, neběží stejnou rychlostí jako RAM. Moderní PC hry začínají vyžadovat více než 16 GB paměti, když jsou celkem přes hlavní a grafické alokace, takže nárůst kapacity RAM není vyloučen. pokud vývojáři pokračovali v podpoře původního hardwaru.

Kolik by mohly nové modely PS5 Pro a Slim stát?

PlayStation 4 stojí 399/£ 349 při spuštění a následovala po 299/£ 259 PlayStation 4 Slim (399/£ 309, pokud jste šli na model s pevným diskem 1TB). PlayStation 4 Pro se poté objevila za 399/£ 349. konkurenceschopná cena, vzhledem k upgradu výkonu nad modelem OG.

Když dorazil PS5, můžete utratit 399/£ 360 na digitální konzole, nebo 499/£ 450 na jednom s diskovou jednotkou Blu-ray. Sony pak vychovala je kolem 50 £ a obviňovala globální inflaci a směnné kurzy. Nedávno jsme však viděli cenu za balíčky her PS5 o něco na přibližně 559/£ 500, a tato volatilita cen způsobuje hádání ceny jakýchkoli štíhlých a pro varianty trochu složité.

Vsadíme se na 670-740 nebo 550-600 GBP, což je možné pro profesionály, což z něj činí vážnou investici. Slim PS5 by se však měl o něco lépe hodit.

Bude muset soutěžit s populárními řadami Xbox společnosti Microsoft, která je k dispozici za 299/£ 249. To znamená, že vedoucí her společnosti Microsoft Phil Spencer řekl CNBC, že konzole série S se prodávají se ztrátou v naději, že hráči si koupí spoustu her, aby si na něm hráli. 370/£ 299 je náš odhad právě teď.

Kdy můžeme očekávat PS 5 Pro?

Viděli jsme několik zpráv, které naznačují, že PS5 Pro může zasáhnout police kolem konce roku 2023 nebo 2024. Je to dlouhá doba na čekání, ale předtím můžeme vidět PS5 s odnímatelnou diskem disk. V tweetu od majitele zasvěcených her Toma Hendersona říkají, že řada testovacích souprav s diskovými jednotkami je v rukou několika vybraných a „bezchybně práce.„Tento přepracovaný PS5 má být uvolněn na konci roku 2023, pověsti naznačují, ale myslíme si, že je to mnohem pravděpodobnější pro rok 2024 nebo 2025.

Datum vydání 2023 by způsobilo chaos pro prodej vzhledem k tomu, že Final Fantasy 16 je brzy splatná a Spider-Man 2 bude s námi později v roce. Opět si myslíme, že je velmi pravděpodobné, že jakákoli nová konzola PlayStation nebude s námi před koncem roku 2024, něco navrhovalo také jinde, ale můžeme dostat PS5 s odnímatelnou diskovou jednotkou, kterou jsme zmínili výše.

V rozhovoru mezi časopisem Japonské hry FAMISU a Platform Sony Experience EVP Hideaki Nishino V roce 2022 si Famitsu poznamenal, jak PlayStation 4 Pro přišel tři roky po vydání PlayStation 4. V reakci na to Nishino řekl: „Věříme, že to bude také velmi důležitá doba pro platformu. Doufám, že se budete těšit na příští rok.„Je to potvrzení PS5 Pro pro rok 2023? Určitě ne. Ale je to nejlepší, co prozatím máme? Absolutně.

Sony PlayStation 2 GPU 90nm

PlayStation 2 GPU 90nm byl grafickým řešením herní konzoly v segmentu společnosti Sony, který byl spuštěn 26. května 2005. Postaveno na procesu 90 nm a na základě grafického procesoru EEGS-90NM ve své variantě CXD2953AGB, zařízení nepodporuje DirectXx. Grafický procesor EEGS-90NM je relativně malý čip s oblastí die jen 86 mm² a 54 milionů tranzistorů. Je vybaven 16 shadery pixelů a 2 vertexové shadery, 8 jednotek pro mapování textur a 16 ROPS. Sony zahrnuje paměť 4 MB EDRAM, které jsou připojeny pomocí 2560bitového rozhraní paměti. GPU pracuje na frekvenci 147 MHz, paměť běží na 150 MHz. Jeho výtah napájení je hodnocen na maximum 45 W. Rozměry konzoly jsou 230 mm x 28 mm x 152 mm a má IGP chladicí roztok. Jeho cena při spuštění byla 199 USD.

playstation, zpětná, kompatibilita, můžete, hrát, sony

Grafický procesor

GPU Název EEGS-90NM varianta GPU CXD2953AGB Foundry Sony Proces Velikost 90 nm tranzistory 54 milionů hustoty 622.Velikost 1K / mm² velikosti 86 mm²

Grafická karta

Datum vydání 26. května 2005 Generační konzola GPU (Sony) Produkce na konci života Cena 199 USD

Притатсво Это Очень Плохо Запуск Игр от PS2 на PS4

Teoretický výkon

Design desky

Délka 230 mm 9.Šířka 1 palce 28 mm 1.1 palce výška 152 mm 6 palců hmotnost 0.90 kg (1.98 liber) TDP 45 W výstupy Žádné výstupy

Poznámky k konzole

Poznámky k GPU EEGS-90NM

PlayStation 2: SCPH-3000X SCPH-3500X SCPH-3700X SCPH-3900X SCPH-5000X CXD2944GB = EEGS: 180nm, 188 mm², 53, 53.5 milionů tranzistorů

PlayStation 2 Slim: SCPH-700XX SCPH-7500X SCPH-7700X CXD2953AGB = EEGS: 90NM, 86 mm², 53.5 milionů tranzistorů

PlayStation 2 SLIM: SCPH-7900X SCPH-9000X CXD2976GB = Eerdramspu2iop CXD2980BGB = GS: 65nm, 60 mm², 53, 53, 53.5 milionů tranzistorů

Paralelní vykreslování procesoru s vestavěným DRAM „Graphics Synthesizer“ (GS) takto na 147.456 MHz

Program Programmable CRT (PCRTC) pro výstup

playstation, zpětná, kompatibilita, můžete, hrát, sony

Pixelové potrubí: 16 Bez jakýchkoli jednotek pro mapování textury (TMU), ale polovina potrubí pixelů může provádět texturování, takže plnění je buď 16 pixelů na hodiny s beztextovanými 2400 mpixelů; nebo 8 pixelů na hodiny s 1200 megapixely s bilineární texturování a 1200 megatexelů (bilineární).

Rozlišení výstupu videa: Proměnná od 256 × 224 do 1920 × 1080 4 MB zabudovaného DRAM jako video paměti (další 32 MB hlavní paměti lze použít jako video paměť pro textury mimo obrazovku); 48 Gigabajty za sekundu Šířka pásma

Šířka pásma textury: 9.6 GB/S

Šířka pásma vyrovnávací paměti: 38.4 GB/S

Šířka autobusu EDRAM: 2560-bit (1024bitový zápis, 1024-bit čtení, 512-bit čtení/zápis)

Konfigurace pixelů: RGB: Alpha, 24: 8, 15: 1; 16-, 24- nebo 32bitový Z-Buffer

Hloubka barvy displeje: 32bitový (RGBA: každý 8 bitů) Vyhrazené připojení k hlavnímu CPU a VU1

Celkový plnění pixelů: 16 × 147 MPIX/S = 2.352 Gigapixel/S 1.2 Gigapixel/S (s z-bufferem, alfa a texturou) bez textury, plochý stín: 2.4 GPIX/S (75 000 000 32-pixelových rastrových trojúhelníků) s 1 plnou texturou (difúzní mapa), Gouraud Shaded: 1.2 GPIX/S (37 750 000 32bitových rastrových trojúhelníků) s 2 plnými texturami (difúzní mapa a specular, alfa nebo jiné), Gouraud Shaded: 0.6 GPIX/S (18 750 000 32bitových rastrových trojúhelníků)

Textura plnění: 1.2 gtexel/s

playstation, zpětná, kompatibilita, můžete, hrát, sony

Míra výkresu sprite: 18.75 milionů/s (8 × 8 pixelů)

Míra kreslení částic: 150 milionů/s

Míra výkresu polygonu: 75 milionů/s (malý polygon) 50 milionů/s (48-pixelovou čtyřkolku s Z a A) 30 milionů/s (50-pixel trojúhelník s Z a A) 25 milionů/s (48-pixel čtyřkolek s Z, A a T) 16 milionů/s (75-pixel trojúhelník s Z, A, T a mlhou) VESA (maximálně 1280 × 1024 pixelů) 3 Vykreslovací cesty (cesta 1, 2 a 3)

Grafický syntetizér, jak se nachází v efektů SCPH-390XX GS, zahrnují: textury čtení-zápis, mapování embosu, mapování nárazu dot3 (normální mapování), zdroje s více světly, osvětlení objem, objemová mlha, mipMapping, LOD, sférické harmonické osvětlení, osvětlení harmonického harmonického harmonického harmonického harmonického harmonického osvětlení. Vykreslování vysokého dynamického rozsahu (HDR), rozostření pohybu, tepelný zákal, hloubka pole, stínové objemy, mapování stínů, lightmapping, mapování prostředí, render-to-texture, alfa test, test cílového alfa, test hloubky, test hloubky, Scissorový test, účinky transparentnosti, účinky rámce, účinky následného zpracování, perspektivní mapování textury, edge-aax2 (poly-třídění požadováno), bilineární, trilineární texturní filtrování, vícepásmový, paletizující (6: 1 poměr 4-bit; 3 : 1 poměr 8-bit), Nurbs, Bezier Curves, Bezier Surfaces, B-Splines, offcreen kresba, FrameBuffer Mask, ploché stínování, stínování gouraudů, stínování Cel, dithering, textura, třpytící se. Schopnost vykreslování více průchodů

| Denial of responsibility | Contacts |RSS